Een nieuwe huisstijl voor Evangelisatiepost ‘Het Kruispunt’ in Tilburg

112 donaties
Deel deze actie:
€ 1.673,76 opgehaald van € 2000
deze actie is beëindigd
logo nhc groot.jpg
Concertorganisatie NHC

Een nieuwe huisstijl voor Evangelisatiepost ‘Het Kruispunt’ in Tilburg

Het Kruispunt is momenteel bezig met het ontwikkelen van een nieuwe huisstijl. De klassieke onderdelen van een huisstijl zijn: naam, logo, symbool, lettertype/typografie en kleur.



 

Tijdens de Psalmzangavond in Zaltbommel 8 juni jl. is er ruim € 5000,- opgehaald voor Evangelisatiepost ‘Het Kruispunt’.

Met een nieuwe huisstijl voor Het Kruispunt willen we de christelijke identiteit benadrukken. Zoals een stad op een berg niet verborgen is, zo mag een christelijke gemeente ook niet verborgen blijven. Daarnaast willen we met de nieuwe huisstijl de bekendheid van Het Kruispunt binnen Tilburg vergroten en de efficiëntie van de productie van drukwerk verbeteren.

Tijdens deze Psalmzangavond zal een collecte worden gehouden voor de kosten van de nieuwe huisstijluitingen. Hiervan kan bijvoorbeeld het nieuwe logo op de voorgevel van de evangelisatiepost worden bekostigd. Wij bevelen deze collecte van harte bij u aan.

Over Het Kruispunt…
We bereiken de mensen met Gods Woord door de zondagse samenkomsten en activiteiten zoals straatevangelisatie, Bijbelcursus, Bijbelstudie, kinderBijbelclub, tienerclub, inloop, maaltijd en workshops.

Kijk voor meer informatie over de evangelisatiepost op www.kruispunttilburg.nl.

Deel deze actie:
deze actie is beëindigd

deze bedrijven steunen doneerook.nl

Contact met doneerook.nl?